מדריך התכנון לרשויות מקומיות

13 לתהליך התכנון והכתיבה של תוכניות העבודה מאפיינים גנריים, ולכן רשויות מנהלות אותו באופן דומה. אבל יש לזכור שלכל רשות ורשות יש מאפיינים ייחודיים, ולכן על אף הדמיון ביניהן, בניהול התהליך נגזרות משמעויות ייחודיות לכל רשות ורשות. מהם הצירים המשפיעים על אופי התהליך שאותו תנהל הרשות? תרבות ארגונית תומכת תכנון: שגרות ניהול וממשקים: בחינת מוכנות הרשות לתהליך ובשלותה פרק שני: בפרק השני תכירו את הכלים לבחינת מוכנות הרשות לתהליך ובשלותה. שלב זה עשוי להשפיע על אופי ניהול התהליך בהמשך ועל אבני הדרך של התהליך. בחינת מוכנות הרשות ובשלותה שבוע בחינה כנה של מוכנות הרשות - התגברות על דחף להוביל תהליך מתקדם ברשות שאינה בשלה, מה שעשוי לעורר תסכול רב בקרב מובילי התהליך ולהוביל לאפקטיביות נמוכה מנכ"ל הרשות ומוביל התהליך הגדרת מידת מוכנות הרשות ובשלותה לתהליך סיוע וייעוץ להנהלה הבכירה מיפוי המוכנות והבשלות של הרשות לתהליך אבני דרך רלוונטיות: משך זמן מומלץ לביצוע: שותפים: אתגרים עיקריים: תפקידי ההנהלה הבכירה: תפקידי מוביל התהליך: תפוקות רצויות או תוצרים: תוצאתיות במשימות ובמדדים תהליכי מעקב ובקרה חזון ויעדים אסטרטגיים ניסיון בהובלת תהליך תכנון נכונות לניהול על בסיס תוכנית עבודה שיתוף פעולה וסינרגיה בין מנהלי הרשות שגרות ניהול ברמת אגפים שגרות ניהול של הנהלה בכירה

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=