מדריך ליועצים

15 . שלב תוכנית העבודה 4 בניית תוכנית עבודה רזה שתאפשר יציאה לדרך ומימוש סדרי עדיפויות, התוכנית כוללת יעדים מוגדרים א. 4 ומשימות ברורות; הצגת תוכנית עבודה לכלל השותפים לצורך אישורה ויצירת עוגנים להמשך. ב. 4 . יישום ובקרה 5 הטמעת שגרות עבודה - יצירת שגרות ברישוי עסקים ומתן כלים למנהל תוך אימוץ תרבות ארגונית א. 5 המקדמת פעולות אלה; מדידת שיעור בעלי הרישיון ומדדי ביצוע - בהמשך לתוכנית העבודה, בדיקת הסטטוס של מדדי הביצוע. ב. 5 יעדי ביצוע ותוצרים מצופים בתהליך תפקיד היועץ לעבוד על פי מתווה התהליך המפורט ולהוביל לתוצרים מדידים וטובים. להלן תרשים התהליך המשקף את התוצרים המצופים בכל שלב ואת הכלים שיסייעו ליועץ לפתח תוצרים אלה. בהצלחה! www.persentatiogo.com *עיצוב התרשים מאתר מיפוי ואבחון שעות ייעוץ 30 - חודש וחצי שעות ייעוץ 30 - חודש וחצי שעות ייעוץ 50 - חודשים 9 מדיניות מיקוד אסטרטגי תוכנית עבודה יישום ובקרה 01 02 03 04 05 בסיס נתונים עדכני > תוצר הסכמה ותיעדוף > תוצר סדרי עדיפויות מדיניות רשותית > תוצר מגובשת ומפורסמת תוכנית עבודה > תוצר מאושרת ומיושמת הטמעת תהליכי > תוצר עבודה מותאמים רפורמית מסמך מיפוי עסקים: • כלי אקסל למיפוי עסקים • שאלון לאבחון שגרות עבודה ברישוי עסקים מצגת להצגה בוועדת היגוי: • ראשי פרקים לכתיבת מצגת • כלי לבניית סדרי עדיפויות • דף עזר לסיכום פגישה מצגת להצגה בוועדת היגוי: • ראשי פרקים לכ ־ תיבת מצגת * חוות דעת היועץ לבשלות התהליך • מסמך מדיניות • תבנית לכתיבת מדיניות תוכנית עבודה: • תבנית לכתיבת תוכנית עבודה מצגת להצגה בוועדת היגוי: • ראשי פרקים לכתיבת מצגת תכנון מול ביצוע בתוכניות העבודה

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=